Volgers

woensdag 28 oktober 2015

Lift Challenge



Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb meegedaan aan de Lift Challenge.

Voor diegene die niet weten wat dat is, een korte uitleg.
Er wordt een kaart van iemand uitgekozen als voorbeeld.
En je mag proberen een soort gelijke kaart te maken.
De basis moet wel herkenbaar zijn.

Deze kaart is het uitgaanspunt voor de Challenge: 






En dit is wat ik ervan gemaakt heb:
Het thema was snel gekozen: het Rijexamen.
Vorige week slaagde mijn nichtje. En deze week hoop ik ...............


IK zelf vond de tekst wel van toepassing:

Gefeliciteerd met je rijbewijs en nu maar scheuren........

3 opmerkingen:

  1. Leuke invulling heb je gemaakt voor de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk die passende tekst erbij. Goed gevonden. Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge Malies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere lift! Heel leuk gedaan en fijn dat je meelift!

    BeantwoordenVerwijderen