Volgers

donderdag 8 januari 2015

Lekker bezig geweest

Vandaag ben ik creatief bezig geweest. 
Vooral aan het kliederen met bister en inkt.
Je moet niet bang zijn voor vieze vingers ( of handschoenen aandoen)

Hieronder enkele creaties met bister




Hier heb ik het nieuwe stempelset K.J.E.G. gebruikt.
Dit is het derde Nederlandse stempelset van Stampin' Up!
Het staat niet in de catalogus, maar in de zijbalk kun je het set vinden.
Er is ook een Engelse versie van, deze staat wel in de catalogus.


                Bij dit kleine kaartje heb ik een enveloppe gemaakt met het                             enveloppe punch board van Stampin'Up!    
                (deze week in de aanbieding voor € 17,21)

  Ik heb er bewust geen tekst op gezet, zodat ik ze voor verschillende gelegenheden kan gebruiken.


   Verder heb ik nog met inkt en embossingfolders en water  "gespeeld".
   Dit zijn de resultaten:


Hier heb ik het stempelset: Kinda Electic gebruikt


De boom komt uit het stempelset: Lovely as a tree

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen