Volgers

zaterdag 17 januari 2015

Golden Oldie Wedstrijd!!

Bij  Kimya verpakkingen was weer een Golden Oldie Wedstrijd.

Tiets had weer een mooi voorbeeld gemaakt.
Dit keer een harmonica mini album met daarin 4 pockets, 
gemaakt van bruine vlakke zakken van 13.5 x 19 cm.
Daarin de bruine labels geschoven van 8 x 16 cm.
En natuurlijk had ze diverse Kimya produkten aan haar creatie toegevoegd!


Liefhebbers werden gevraagd dit project ook te maken.
Ik heb mezelf ingeschreven en ontving de bruine vlakke zakken en de labels.

Dit is mijn resultaat geworden:


De buitenkant van Craftpapier en bekleedt met design papier


 De binnenkant van de kaft



Ik heb de vier bruine zakjes beplakt met design papier


Ook de 4 labels heb ik in eerste instantie beplakt met designpapier

Daarna heb ik de foto's toegevoegd.
Vervolgens heb ik het boekje in elkaar gezet en dit is dan het resultaat:


Onze hond Joy spelend in de sneeuw....

























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen