Volgers

zaterdag 10 januari 2015

Bloghop Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices

Vandaag is het dan zover: de Bloghop en ik doe deze keer mee........


Welkom op de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin 'Up! demonstratrices!

Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe 
Stampin 'Up!  lente / zomer catalogus van 2015.

Voor mij is dit de eerste keer dat ik meedoe met een bloghop.
Ik heb gekozen voor een nieuw product wat ik nog weinig op internet gezien heb. 
Namelijk :  Alphanumeric Mold 
Een letter en cijfer mal om met zelfdrogende klei (Simply Pressed Clay)
letters of cijfers te maken.
Hieronder zie een voorbeeld van de mal en de letters / cijfers.









Naast de letters van klei heb ik ook het nieuwe Nederlandse stempelset: K.J.E.G.* gebruikt op de kaarten.
De Confetti Heart Border Punch (de hartjes die eruit kwamen heb ik op de beschuit geplakt) 
en papier uit de twee nieuwe Paper Stack.



Ik wens jullie allemaal een gezellige bloghop en ik hoop je nog vaker op mijn blog te mogen verwelkomen. 


Als het goed is kom je hier via het blog van   Caroline v/d Neste
of anders misschien via mijn facebook bericht.

Hoe werkt een bloghop?  Heel simpel!  Onderaan dit bericht staan twee bloghop knoppen. 
Eentje voor verder en eentje voor terug. 
Als je hierop klikt kom je vanzelf bij een volgend blog en daar vind je ook weer een bloghop knop, deze klik je aan en vervolgens kom je op een volgend blog. 
En van daaruit kun je weer verder naar een volgend blog.

Op ieder blog staat een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie creaties te bekijken en 
vervolgens inspiratie op te doen om zelf aan de slag te gaan.

Zo hop je van blog naar blog en kun je , als je dat leuk vindt, een reactie achterlaten bij de deelnemende demonstratrices.


Ga nu verder naar het blog van Krista Driessen 




37 opmerkingen:

  1. Leuk idee die letters van Simply Clay! Gave kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk dat deze mal ook voorbij komt. Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd! Dank je wel voor de voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig geweest,die mal is echt hardstikke handig. Jij hebt er geweldig leuke projecten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ideeën voor de letters! Ik ga er ook maar eens mee aan de slag!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb heel erg getwijfeld om m mee te bestellen maar nu ik zie wat jij ermee gemaakt hebt zit hij bij mn volgende bestelling. Mooie projectjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan! Vooral ook de beschuit met muisjes!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk wat je met die letters deed, super, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg !! Hoe krijg jij die klei zo netjes uit de mal ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stop de klei in de mal en vervolgens voor minimaal 15 min. in de diepvries.
      Dan kun je ze er zo uithalen. Daarna moeten ze nog wel "drogen".
      Langer in de diepvries kan ook, dit heeft geen invloed op het resultaat.

      Verwijderen
  9. Zo leuk deze klei letters, ik heb er ook al heel wat mee gedaan, geeft een nieuwe dementie aan de creaties. Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk dat je voor de lettermal en klei hebt gekozen. Die zie je idd nog niet veel. Leuk verwerkt in je kaartjes ook! Bedankt voor de diepvries tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die lettertjes van klei zijn gaaf, erg leuk gedaan Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten, heb die mal ook binnen. Ga straks gelijk mee aan de slag !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je voorbeelden met de klei laat zien! Die zie je inderdaad heel weinig. Je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes ;o)
    Bedankt voor de tip ..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk, die letters van klei! en de kaartjes zijn ook al zo leuk! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat leuk gedaan. Erg inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg super! Deze letters zijn gaaf he!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch wel eeg leuk de letters van klei en je voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oehhh de I love you heeft mijn hart gestolen hoor ;-)

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het abc is/was een enorm twijfelgevalletje voor mij.... maar je hebt me overtuigd... ik wil deze!! Hele gave voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat een leuk idee zeg, gggrrrr weer wat voor mijn wensenlijst! Maar erg leuk gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk met die lettertjes! Ik heb toevallig net mijn mal ook in de diepvies liggen. Gaat helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf met die letters! Ik twijfelde of ik m zou aanschaffen. Maar dit ziet er wel heel erg leuk uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad erg leuk om nu eens die mal te zien en je hebt er leuke dingen mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuke verwerking van de letters! Leuke projecten.

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. idd erg leuk dat jij voor iets totaal anders gegaan ben. Ik heb deze mal van de week binnen gekregen. Super leuk gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk die letters zijn die niet te dik op een kaart?

    BeantwoordenVerwijderen