Volgers

zondag 20 januari 2013

Stampin'Up 25 jaar , dat betekent FEEST !!!!!

Stampin'Up bestaat 25 jaar. En dat gaan we vieren!!! Vanaf 22 januari tot 22 maart, is er de SALE - A - BRATION!! Dit is een leuke actie van Stampin'Up! Iedereen die voor € 60,- besteld bij mij krijgt een GRATIS artikel. ( Er zijn 17 verschillende artikelen geselecteerd, één ervan mag jezelf kiezen uit de Sale-a-bration folder) Klik op de folder in de zijbalk. Bij een veelvoud van € 60,- mag je natuurlijk ook weer een artikel kiezen.
Deze kaart is gemaakt met één van de gratis stempelsets, die je kunt kiezen

2 opmerkingen:

  1. Marlies volgens mij mag je dit morgen pas publiceren als het op de site van SU Europe staat. Dat is nu nog niet het geval.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,
    ik zie dat het fout is gegaan, ik dacht dat ik het bij concepten had opgeslagen.
    Je hebt helemaal gelijk. Sorry

    BeantwoordenVerwijderen