Volgers

zondag 11 november 2012

Welkom

Ja het is zo ver!
Mijn eigen blog in de lucht.
Van harte welkom op mijn blog.
Vanaf vandaag ga ik met enige regelmaat iets van mijn eigen creaties laten zien.
Ik ben onlangs demonstratrice geworden van Stampin'Up.


Stampin'Up??
Stampin’ Up!, een direct-sales bedrijf dat binnenkort haar 25-jarig jubileum viert, ontwerpt en produceert een exclusieve lijn van decoratieve rubberen stempels , inkt , papier en biedt accessoires voor wenskaarten, knutselprojecten, scrapbooking en woondecoratie aan.

Kortom alles wat je nodig hebt om creatief bezig te zijn.

Stampin’ Up! wordt niet in winkels te koop aangeboden.
De producten van Stampin’ Up! worden verkocht via party’s en workshops. Je kunt tijdens zo’n party kennis maken met de producten en technieken leren om de producten optimaal te gebruiken. Lijkt het jou leuk om een party bij te wonen, neem dan contact
met mij op.
Met regelmaat zal ik workshops bij mij thuis organiseren.


Ik geef party's bij mij thuis, maar kom ook naar je toe als je het leuk vind om met een aantal vriendinnen of vrienden creatief bezig te zijn.

Maar nu zal ik eerst een aantal creaties laten zien:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen